[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Про головне » Влада міста » Куточок СПОЖИВАЧА (Матеріали спеціаліста з міської ради)
Куточок СПОЖИВАЧА
dolinskaya-krДата: Середа, 07.05.2008, 00:36 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 660
Статус: Offline
Шановні користувачі!
В даній темі будуть подаватися матеріали по захисту прав споживача.
Тут будуть розміщені як нормативні документи, так і буде проводитися спілкування з Вами.


Адміністрація сайту не несе відповідальність за достовірність наданої інформації іншими користувачами. При зверненні громадян, чиї права були порушені, іншими користувачами при розміщенні повідомлень, така інформація буде вилучатися.
 
viknikДата: П'ятниця, 17.10.2008, 12:36 | Повідомлення # 2
Рядовой
Група: Долинчани
Повідомлень: 3
Статус: Offline
Споживачам на замітку

Як діяти в ситуації, коли сім”я придбала холодильник, а вже через тиждень він перестав працювати?

Виявивши, що придбаний у магазині товар має недолік, покупець, керуючись ст. 8 Закону України “Про захист прав споживачів”( далі –Законом) має право протягом гарантійного терміну на свій вибір пред”явити вимоги продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача (сервісному центру). Претензії щодо якості придбаного товару, оформляються письмово.
Щоб менше займатись усуненням недоліків в проданій складній побутовій та радіоелектронній техніці, окремі приватні підприємці міста вводять в оману покупців видаючи свій гарантійний талон, в якому вказують, що вони, по своїй добрій волі відправляють неякісний товар в сервісний центр, скорочують терміни доставки до сервісного центру та вводять обмеження на групи товарів, які відправляються до сервісного центру. Покупці, як правило підписують такий гарантійний талон.
Шановні споживачі, не беріть на себе зайвих зобов”язань, не передбачених чинним законодавством, та не підписуйте ніяких гарантійних талонів, що Вам пропонують приватні підприємці.
Доставка великогабаритних товарів та товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю чи виробнику (підприємству, що задовольняє вимоги споживача) та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця чи виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача).
Сервісний центр визначає причину втрати якості придбаного товару і дає висновок про недолік.
У випадку, якщо виявлений у холодильнику чи іншому складному товарі недолік є простим, то на підставі ст. 8 Закону ви маєте право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Якщо недолік – істотний, то керуючись ст.. 8 Закону, ви маєте право вимагати від продавця заміни холодильника на аналогічний або повернення сплачених за нього коштів. Як передбачено ст.1 Закону істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення та виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин. Істотний недолік наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) недолік взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує більше чотирнадцяти календарних днів;
в) робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;

В разі якщо порушуються ваші права як споживача, телефонуйте за № 5-10-97 або зверніться в міську раду до спеціаліста з питань організації торгівлі, побуту та захисту прав споживачів
До відома споживачів
В міській раді в каб №3 працює консультативний пункт з питань роз"яснення вимог Закону України "Про захист прав споживачів"

В.Ніколаєв

Повідомлення відредагував viknik - П'ятниця, 17.10.2008, 16:35
 
Форум » Про головне » Влада міста » Куточок СПОЖИВАЧА (Матеріали спеціаліста з міської ради)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: